مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:192023-02-28سياسي

جراحی اصلاح زانوی پرانتزی برای اولین بار با موفقیت در اسفراین انجام شد


متخصص ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: جراحی موفقیت آمیز اصلاح ژنوواروس یا زانوی پرانتزی برای اولین بار در این شهرستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سامان شاکری، متخصص ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین در گفت وگو با رسانه ها با اعلام جراحی موفقیت آمیز اصلاح ژنوواروس برای اولین بار در این شهرستان اظهارکرد: یکی از مشکلات ارتوپدی که درمان سختی دارد، اصلاح زانوهای پرانتزی یا ژنوواروس می باشد.

وی گفت: در سنین قبل از بلوغ که صفحات رشد باز است با بستن صفحات رشد درمان آسان تر و اعمال جراحی اصلاحی سبک است ولی با بسته شدن صفحات رشد جراحی های استیوتومی و اصلاح زانوی پرانتزی با چالش های فراوانی روبرو است.

متخصص ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین افزود: خوشبختانه امروز برای اولین بار این جراحی بر روی آقایی 30 ساله در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با موفقیت صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه در این جراحی ها، برنامه ریزی و اصلاحات زوایای زانو نیاز به بررسی فراوانی دارد، گفت: در این بیمار حدود 2 هفته این مطالعات صورت پذیرفت و خوشبختانه جراحی وی به بهترین نحو انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی اصلاح زانوی پرانتزی برای اولین بار با موفقیت در اسفراین انجام شد

جراحی اصلاح زانوی پرانتزی برای اولین بار با موفقیت در اسفراین انجام شد