مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-28اقتصادي

مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان وجود ندارد


معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به خصوص گوشت و مرغ نداریم، گفت: مردم تمام اقلام مورد نیازشان را تامین خواهند کرد.

- محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان و مصوبات آن به خصوص برای اقلام مورد نیاز مردم استان بیان کرد: دایر شدن نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا یکی از تصمیماتی است که برای تسهیل گری در امر تأمین اقلام مورد نیاز مردم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم در مرکز استان سمنان برپا خواهد شد، ابراز کرد: این رویداد می تواند در دیگر شهرستان های متقاضی و پر جمعیت استان سمنان به خصوص شاهرود و دامغان و گرمسار، رخ دهد تا مردم راحت تر و در یک جا، اقلام مورد نیاز شب عید و ماه رمضان خود را تأمین کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم استان به خصوص گوشت و مرغ نداریم، ابراز کرد: ذخیره سازی مناسب گوشت، برنج و مرغ و… در انبارهای استان سمنان صورت گرفته و مردم نباید نگرانی در این باره داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم با یک زمان بندی توزیع خواهد شد، بیان کرد: اطلاع رسانی سریع به مردم در خصوص زمان بندی و نحوه عرضه اقلام از مصوباتی بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان وجود ندارد

مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان وجود ندارد