مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-28اقتصادي

آغاز گشت های مشترک نوروز و ماه رمضان در بازار قزوین


گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از هشت اسفندماه در قزوین کلید خورد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از هشت اسفندماه در قزوین کلید خورد.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، علیرضا حسن پور با اشاره به بازدید میدانی از واحدهای صنفی بازار قزوین، اظهار کرد: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از روز گذشته هشت اسفندماه آغاز شد.

وی با تأکید به بازرسی ها و حسن اجرای نظارت ها، بیان کرد: با توجه به مصوبه سران قوا و افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مبنی بر اعمال حداکثری مجازات ها، در این این دوره از گشت های مشترک، رؤسای شعب نیز حضور دارند و با اختیارات لازم برای رسیدگی به تخلفات در محل حاضر می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بازار و نوسانات کاذب قیمت و برخی سوء استفاده ها از وضع موجود، علاوه بر نظارت و بازرسی خرده فروشان و کسبه جزء، شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی، فروشگاه و توزیع کنندگان عمده نیز مورد توجه و رصد گشت های نظارتی خواهند بود و با این تخلفات با سرعت، خارج از نوبت، بدون اغماض رسیدگی و برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گشت های مشترک نوروز و ماه رمضان در بازار قزوین

آغاز گشت های مشترک نوروز و ماه رمضان در بازار قزوین