مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:322023-02-28اقتصادي

بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان سال تمدید شد


مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تکریم مودیان مالیاتی، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تا پایان سال جاری تمدید شد.

- حمیدرضا منتظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به استقبال مودیان مالیاتی از شرایط ویژه بخشودگی، جرایم مالیاتی در سال جاری در 2 مرحله هفته دولت و دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری بخشیده شده است.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: اما در راستای تکریم مودیان مالیاتی، مهلت این تسهیلات از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تا پایان سال جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به بهره مندی بسیاری از مودیان از تسهیلات، بیان داشت: اشخاص حقیقی تا 2 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا 3 میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اضافه کرد: اگر مودیان ملزم به صدور صورت حساب الکترونیکی با موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، نسبت به صدور صورت حساب الکترونیکی خود اقدام نکنند مشمول مفاد این بخشودگی نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغی از این بخشودگی مالیات ها به استان بازنگشته است، گفت: نحوه و محل مصرف این پول که از بخشودگی مالیات ها حاصل می شود بر عهده استاندار است و در بخش های عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان سال تمدید شد

بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان سال تمدید شد