مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-28پزشكي

از تهدید خطر تک فرزندی تا مشوق های دست و پاگیر فرزندآوری در جنوب کرمان


در حالی تحقق مشوق های فرزند آوری با فراز و نشیب های زیادی روبرو است که در مقابل، از تک فرزندی به عنوان یک خطر جدی یاد می شود.

- ایسنا/کرمان در حالی تحقق مشوق های فرزند آوری با فراز و نشیب های زیادی روبرو است که در مقابل، از تک فرزندی به عنوان یک خطر جدی یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای سیاست های طرح جوانی جمعیت و درمان ناباروری در جیرفت و جنوب کرمان با مشکلات عدیده ای روبرو است که در گام اول باید آسیب های اجتماعی برطرف شوند تا قشر جوان به سمت فرزندآوری تشویق و زوج های نابارور هم از درمان نا امید نشوند.

انتظار است دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به این امر به صورت جدی ورود کند و با فراهم کردن زمینه های باروری و درمان ناباروری، هزینه های اضافی از جمله ایاب و ذهاب و اسکان را جهت مراجعه به استان های همجوار حذف نمایند تا شاهد نتیجه مثبت همه اقدامات دولت در اجرای سیاست های طرح جوانی جمعیت باشیم و بانک ها هم در انجام تعهدات خود نسبت به این مهم کمی با انعطاف عمل کنند و همچنین دستگاه های فرهنگی از تبیین تبعات تک فرزندی و عاطفه ورزی به پرورش حیوانات غفلت نکنند و بنا بر وظیفه ذاتی خود برنامه محور و به صورت کارشناسی اقدام نمایند، زیرا کاهش جمعیت یک خطر جدی است و شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر چنان در تار و پور افکار عمومی رخنه کرده که برای جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهدید خطر تک فرزندی تا مشوق های دست و پاگیر فرزندآوری در جنوب کرمان

از تهدید خطر تک فرزندی تا مشوق های دست و پاگیر فرزندآوری در جنوب کرمان