مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:532023-02-28بين الملل

امیرعبداللهیان: از هیچ طرفی در جنگ اوکراین حمایت نمی کنیم


وزیر امور خارجه در دیدار همتای اندونزیایی در ژنو گفت: برخلاف غرب که میلیاردها دلار به اوکراین سلاح داده و می دهد، جمهوری اسلامی ایران برای جنگ اوکراین هیچ سلاحی به هیچ طرفی نداده و از هیچ طرفی در این جنگ حمایت نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین نشست سالانه کنفرانس خلع سلاح در ژنو به سر می برد روز دوشنبه هشتم اسفند ماه و در نخستین روز حضورش در سوییس و در ادامه رایزنی ها با برخی از مقامات شرکت کننده، با رتنو مرسودی وزیر خارجه اندونزی در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو دیدار و گفت وگو کرد.

دو وزیر خارجه در این دیدار در خصوص برخی موضوعات مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر مجدد از پیام تبریک همتای اندونزیایی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی کشورمان، ریاست اندونزی بر سازمان آ.

سه.

آن در سال 2023 میلادی را تبریک گفت.

  رییس دستگاه دیپلماسی با اشاره به روابط و همکاری های خوب دو کشور در حوزه دوجانبه، برگزاری دهمین دور گفت وگوهای سیاسی دو کشور و همچنین گفت وگوی اخیر اندیشکده های ایران و اندونزی، بر آمادگی بدون محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: از هیچ طرفی در جنگ اوکراین حمایت نمی کنیم

امیرعبداللهیان: از هیچ طرفی در جنگ اوکراین حمایت نمی کنیم