مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:572023-02-28اقتصادي

شروع خانه تکانی ها و افزایش مصرف آب در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز خانه تکانی میزان مصرف آب در استان افزایش پیدا کرده است.

- احمدرضا محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خانه تکانی میزان مصرف آب در چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گاهی در استان برای تولید آب شرب برای مردم با محدودیت هایی روبه رو هستیم، افزود: ممکن است در ایام پیک مصرف با مشکل روبه رو شویم.

وی افزود: در حال حاضر که مردم استان به دلیل نزدیکی به ایام عید مشغول خانه تکانی هستند از یک هفته گذشته میزان مصرف آب افزایش پیدا کرده است.

محمدی با بیان اینکه ما تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا بتوانیم آب پایدار و با کیفیت را برای مصارف منطقی مردم استان تامین کنیم، اضافه کرد: هم اکنون در برخی ساعات مصرف آب افزایش زیادی دارد به طوری که منابع موجود و حتی شبکه های توزیع جوابگوی این میزان مصرف نیست.

وی عنوان کرد: مشترکین اطلاع داشته باشند که قیمت آب مصرفی به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند بنابراین هر چه مصرف بیشتر باشد مبلغ قبض افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع خانه تکانی ها و افزایش مصرف آب در چهارمحال و بختیاری

شروع خانه تکانی ها و افزایش مصرف آب در چهارمحال و بختیاری