مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-28اجتماعي

باید کرمانشاه را به بهترین شکل برای نوروز آماده کنیم


شهردار کرمانشاه بر لزوم تلاش جدی از سوی مجموعه شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: مردم در ایام نوروز باید تغییرات ایجاد شده را احساس کنند.

- ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه بر لزوم تلاش جدی از سوی مجموعه شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: مردم در ایام نوروز باید تغییرات ایجاد شده را احساس کنند.

دکتر نادر نوروزی در جلسه کمیته درآمدی که با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمانهای شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه زیباسازی، بازگشایی معابر و درآمد سه اولویت مهم تا پایان سال است، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، سطح شهر کرمانشاه باید در بهترین وضعیت زیباسازی و نورپردازی شود.

وی با بیان اینکه طی این ایام مناطق باید پای کار باشند، افزود: کارها باید بگونه ای انجام شود که مردم تغییرات را نسبت به سال گذشته احساس کنند.

نوروزی با بیان اینکه در برخی از مناطق بافت فرسوده شهر ساختمانهایی با نمای زشت وجود دارد که سیمای شهر را به هم ریخته، تاکید کرد: مدیران مناطق باید این ساختمانها را شناسایی کرده و به مالکان آنها جهت زیباسازی یک هفته وقت داده شود.

همچنین به کارگاه های ساختمانی که باعث زشت شدن چهره شهر می شود باید تذکر داده شود تا نسبت به بازگشایی معابر، رنگ آمیزی ایرانت و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کرمانشاه را به بهترین شکل برای نوروز آماده کنیم

باید کرمانشاه را به بهترین شکل برای نوروز آماده کنیم