مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-28اجتماعي

محله محوری ویژگی اصلی مراکز مثبت زندگی


محله محوری ویژگی اصلی مراکز مثبت زندگی است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: محله محوری ویژگی اصلی مراکز مثبت زندگی است.

سیدسلمان حسینی شامگاه دیروز (8 اسفندماه) در ملاقات عمومی با جامعه هدف و عموم مردم در شهرستان های ابهر و خرم دره با تاکید بر لزوم شفاف سازی ارائه خدمات به مددجویان، گفت: نزدیک به 5 هزار نفر مددجو در این دو شهرستان پرونده فعال دارند.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک هزار مددجوی شهرستان خرم دره و بیش از دو هزار مددجوی شهرستان ابهر مستمری بگیر هستند، ادامه داد: جامعه هدف علاوه بر دریافت مستمری می توانند با توجه به اولویت نیازمندی فرد و تشخیص مددکار چرخه خدمات شامل هزینه های درمان، وسایل کمک توان بخشی، ودیعه مسکن، کمک بلاعوض مسکن، هزینه تحصیلی و .

را نیز دریافت کنند.

حسینی از خدمات رسانی 5 مرکز مثبت زندگی در شهرستان های ابهر و خرم دره خبر داد و تصریح کرد: با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی مددجویان بسیار راحت شده و آنان قادرند تا در کوتاه ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کرده و مددکار هم در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین شیوه خدمات خود را ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات مددجویان و جامعه هدف، ملاقات های مردمی به صورت متداول در سطح استان برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله محوری ویژگی اصلی مراکز مثبت زندگی

محله محوری ویژگی اصلی مراکز مثبت زندگی