مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-28سياسي

اعزام بیش از 7 هزار گلستانی به سرزمین نور/ شرایط اعزام راهیان نور خانوادگی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعزام سه هزار و 815 گلستانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: در مجموع هفت هزار و 338 نفر از گلستان به راهیان نور اعزام می شوند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعزام سه هزار و 815 گلستانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: در مجموع هفت هزار و 338 نفر از گلستان به راهیان نور اعزام می شوند.

سید علی مهاجر امروز سه شنبه 9 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور در چهار سطح اقشار، محلات، دانش آموزی و دانشجویی انجام می شود و نخستین اعزام به مناطق عملیاتی جنوب از 22 خرداد ماه در گلستان آغاز شده است.

وی افزود: طبق سند ملی 14 ستاد شهرستانی و 10 کمیته استانی برای اعزام سفرهای راهیان تدارک دیده شده که کمیته اعزام و اسکان، کمیته پشتیبانی و مالی، کمیته امنیت و ایمنی، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، کمیته فرهنگی، کمیته بازرسی، کمیته حمل و نقل و ترابری، کمیته بهداشت و درمان، کمیته بانوان و کمیته روایت گری با مسئولیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از جمله کمیته های استانی برای اعزام سفرهای راهیان نور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 7 هزار گلستانی به سرزمین نور/ شرایط اعزام راهیان نور خانوادگی

اعزام بیش از 7 هزار گلستانی به سرزمین نور/ شرایط اعزام راهیان نور خانوادگی