مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-28دانش

تازه ترین آمار دریافت کارت دو آزمون ارشد و دکتری اعلام شد


مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه 115 هزار نفر از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری و 270 هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند، - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه 115 هزار نفر از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری و 270 هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند، گفت: این دو آزمون پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار خواهند شد.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت ورود به جلسه دو آزمون دکتری متمرکز و کارشناسی ارشد سال 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تا صبح امروز یکشنبه نهم اسفند، تعداد 115 هزار داوطلب برای آزمون دکتری نیمه متمرکز و 270 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی صبح روز پنجشنبه 11 اسفند و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بعد از ظهر روز پنجشنبه 11 اسفند ماه و صبح و بعد از ظهر روز جمعه 12 اسفندماه سال 1402 ، بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون در رشته های امتحانی مربوط برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار دریافت کارت دو آزمون ارشد و دکتری اعلام شد

تازه ترین آمار دریافت کارت دو آزمون ارشد و دکتری اعلام شد