مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-28فرهنگي

جشنواره خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد


کارگردان نمایش خیابانی «نامه» گفت: جشنواره طنز خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد و با توجه به اینکه جشنواره ای ملی است می تواند به ارتقای کیفی نمایش های خیابانی کمک کند.

- اصفهان - کارگردان نمایش خیابانی نامه گفت: جشنواره طنز خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد و با توجه به اینکه جشنواره ای ملی است می تواند به ارتقای کیفی نمایش های خیابانی کمک کند.

حسین قاسمی در گفت و گو با مهر پیرامون حضور نمایش نامه در جشنواره خندستان اظهار داشت: جشنواره طنز خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد و با توجه به اینکه جشنواره ای ملی است می تواند به ارتقای کیفی نمایش های خیابانی کمک قابل توجهی کند.

وی گفت: شادی نیاز اساسی مردم جامعه است و با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، برگزاری جشنواره خندستان سبب ایجاد حال خوب در مردم می شود تا با حالی خوب به استقبال سال جدید بروند.

کارگردان نمایش خیابانی نامه تصریح کرد: جشنواره خندستان به سبب اینکه جشنواره ای ملی است که هنرمندان کارهای سال های پیش خود را می توانند در آن به اجرا بگذارند، بنابراین هنرمندان کارهای طنز فاخر خوب خود را در آن به نمایش می گذارند و ابن اتفاقی مبارک در عرصه تئاتر خیابانی کشور تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد

جشنواره خندستان نگاه ویژه ای به طنز فاخر دارد