مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-28سياسي

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی قرآن منصوب شد


با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم خطاب به حسین سلیمانی آورده است: با عنایت به تخصص، سوابق و تجربیات جنابعالی در حوزه فعالیت های قرآنی و بنا به پیشنهاد معاون قرآن و عترت؛ به موجب این حکم به عنوان مدیر کل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار علیه السلام و با جلب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو کمیسیون، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و ماموریت های محوله قرین توفیق و تایید الهی باشید.

مزید توفیق جناب عالی را در نیل به اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و رهبری حکیمانه آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله و العالی) از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است که حضور بیش از یک دهه در سمت های کارشناسی و معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی قرآنی از جمله مهمترین سوابق مرتبط حسین سلیمانی مدیر کل جدید کمیسیون می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی قرآن منصوب شد

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی قرآن منصوب شد