مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-28بين الملل

همسر بایدن از نامزد شدن وی در انتخابات 2024 خبر داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه النشره، «جیل بایدن» همسر «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از تصمیم وی برای نامزدی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که قرار است سال 2024 میلادی برگزار شود، - جیل بایدن همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا نامزد شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه النشره، جیل بایدن همسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا از تصمیم وی برای نامزدی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که قرار است سال 2024 میلادی برگزار شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، جیل بایدن در گفتگو با رسانه ها افزود که جو بایدن قصد دارد برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود و او از این تصمیم حمایت می کند.

وی در عین حال تحلیل ها درباره اینکه جو بایدن 80 ساله ممکن است برای انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا نامزد نشود را رد کرد.

این در حالی است که جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گذشته بار دیگر حین بالارفتن از پله های هواپیمای Air Force 1 زمین خورد.

این حادثه زمانی رخ داد که وی می خواست شهر ورشو پایتخت لهستان را تَرک کند.

رییس جمهور آمریکا پیشتر هم در تازه ترین گاف کلامی خود، 4 ایالت به آمریکا اضافه کرد؛ گافی که واکنش های زیادی را از سوی جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر بایدن از نامزد شدن وی در انتخابات 2024 خبر داد

همسر بایدن از نامزد شدن وی در انتخابات 2024 خبر داد