مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:012023-02-28سياسي

پای لنگان قانون جوانی جمعیت در اجرا/ دستگاه های نظارتی به ترک فعل ها ورود کنند


متأسفانه عده ای از مدیران به خاطر عدم اعتقاد قلبی به موضوع خانواده و جمعیت، قانون را اجرا نمی کنند و وقت آن رسیده برخی از مدیران به واسطه عدم اجرای قانون تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس - مهدی امیری پور: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آبان ماه  سال 1400 بود که از سوی نمایندگان مجلس به مدت 7 سال به صورت اجرای آزمایشی به تصویب رسید.

در آن مقطع 161 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده به  قانونی شدن این طرح رأی دادند.

این قانون، 73 ماده و تبصره قانونی دارد که از جمله مهمترین مسائل آن می توان به تسهیلات ویژه خانواده های دارای فرزند، دانشجویان متأهل، اهدای خودروی ایرانی پس از تولد فرزند دوم به مادران و اعطای زمین و واحد مسکونی و تسهیلات بانکی اشاره کرد.

اما خبرنگاران فارس به دنبال این مسأله هستند که چه میزان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا شده است و در همین راستا  با صالح قاسمی، پژوهشگر حوزه جمعیت به گفت وگو نشستیم.

متن این گفت وگو را می توانید در ادامه بخوانید: قانون حمایت از خانواده بی بدیل و جایگزین *فارس: دیدگاه شما نسبت به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چیست و جای کدام موضوعات در قانون خالی است؟ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک فرصت برای کشور و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای لنگان قانون جوانی جمعیت در اجرا/ دستگاه های نظارتی به ترک فعل ها ورود کنند

پای لنگان قانون جوانی جمعیت در اجرا/ دستگاه های نظارتی به ترک فعل ها ورود کنند