مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-28سياسي

آغاز بکار دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدان


دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با حضور مدیر عامل بنیاد مهدی موعود کشور، علمای شیعه و سنی، جمعی از مسوولان و مردم امروز سه شنبه در زاهدان آغاز شد.

- مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در حاشیه برگزاری همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی اظهارداشت: نخستین همایش در طول دوران انقلاب اسلامی در سال 97 در قم برگزار شد و امروز شاهد دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدان هستیم.

حجت الاسلام محمود متوسل آرانی بیان کرد: ما شیعیان موضوع مهدویت را از بُعد اعتقادی مورد توجه قرار می دهیم چون قائل به موضوع امامت هستیم و امام مهدی را آخرین امام می دانیم اما غیر از ما شیعیان و مسلمانان ادیانی که به بحث امامت معتقد نیستند، قائل به یک منجی موعود هستند.

وی بیان کرد: مهدویت باور اعتقادی ما است و ادیان و مکاتب مختلف در این حوزه دیدگاه هایی بیان کردند که پایان جهان چگونه خواهد بود و از این منظر باید موضوع مورد پژوهش واقع شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان نیز گفت: 150 مقاله از سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

موسی شهرکی با بیان اینکه دهه مهدویت از هفتم تا هفدهم اسفند نامگذاری شده اظهارداشت: گرامیداشت این دهه 64 عنوان برنامه محوری در سیستان و بلوچستان انجام که یکی از مهمترین برنامه های این دهه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدان

آغاز بکار دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدان