مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:242023-02-28اجتماعي

ارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی


رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان ازارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 10 هزار و 200 نوآموزپیش دبستانی استان در برنامه ملی سنجش خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان پیش از ظهر امروز در بازدید ناظران استانی از پایگاه های سنجش رهنما و شماره 2 سنندج گفت : حدود بیست هزار نوآموز شاغل به تحصیل در دوره پیش دبستانی در سطح استان  طی اجرای این برنامه از لحاظ سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی ارزیابی می شوند.

محمدی گفت: تا کنون 5 هزار و 90 نفر به مرحله تخصصی ارجاع شدند که از این تعداد 3 هزار و 156 نفر ارجاع هوش، 656 نفر ارجاع شنوایی و یک هزار و278 نفر ارجاع بینایی بودند.

وی افزود: 14 پایگاه ثابت در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله تربیتی ومدارس با نیازهای ویژه همراه با 2 پایگاه سیاردر 11 شهرستان وناحیه برای اجرای برنامه ملی سنجش نوآموزان پیش دبستانی درسطح استان اختصاص یافته است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با برشمردن پایه اول ابتدایی بعنوان پایه بنیادین در طول سنوات تحصیلی افزود: عدم شناسایی به موقع و توجه به مشکلات جسمی و ذهنی کودکان می تواند سلامت کودکان را به مخاطره بیندازد وباعث ایجاد مشکلات تحصیلی و رفتاری در آنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی

ارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی