مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-28اجتماعي

طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: طرح «کانون مدرسه» با هدف رشد فرهنگ کتاب خوانی و زمینه سازی برای پرورش خلاقیت در دانش آموزان از امروز یکشنبه به صورت رسمی در استان آغاز شد و به مدت 3 سال ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: طرح کانون مدرسه با هدف رشد فرهنگ کتاب خوانی و زمینه سازی برای پرورش خلاقیت در دانش آموزان از امروز یکشنبه به صورت رسمی در استان آغاز شد و به مدت 3 سال ادامه خواهد داشت.

فرهاد آقابیگی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این طرح بر اساس تفاهم نامه بین کانون و آموزش و پرورش اجرا می شود و دانش آموزان با روشی نو و پویاتر از گذشته با خدمات کانون آشنا می شود.

فرهاد آقابیگی افزود: طرح کانون مدرسه در بازه زمانی 3 ساله اجرا می شود و بر اساس آن دانش آموزان در قالب بازدید یک روزه در 2 مرکز فرهنگی هنری بجنورد حضور یافته و یک روز از فعالیت درسی خود را در فضای کانون سپری خواهند کرد.

وی ادامه داد: مراکز فرهنگی هنری کانون پس از انجام هماهنگی با مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه، در هفته یک روز میزبان دختران و یک روز میزبان پسران خواهند بود و طول ساعت حضور دانش آموزان مدارس در مرکز 2 تا 3 ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز شد

طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز شد