مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:412023-02-28سياسي

انتقاد از لغو یک شبه طرح ترافیک زنجان/ چرا طرح ترافیکی به یک باره لغو شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: چند روز قبل اتفاقی در زنجان افتاد که مایه تعجب بود، اجرای طرحی که تصویب نشده لغو شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای مدیریت ترافیک شهری باید فکر اساسی شود، گفت: نباید طرحی اجرا کنیم که وقت مردم و ساکنین گرفته شود.

وی با اشاره به پلاک گذاری روزانه 50 خودرو در زنجان گفت: همین باعث شده کوچه ها پر از ماشین شود و خیابان گنجایش تحمل این ظرفیت را نداشته باشد.

مرادلو با انتقاد از وضعیت شهر زنجان در حوزه ترافیک و هوشمند نبودن چراغ های راهنمایی بیان کرد: این درست نیست که طرحی تصویب شود و دو روز بعد به خاطر اعتراض لغو شود که اگر اینطور بخواهیم عمل کنیم تا سالها نخواهیم توانست ترافیک را کنترل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با طرح چند سوال پیرامون اجرای طرح ترافیکی ویژه روزهای پایانی سال گفت: آقایان باید پاسخگو باشند که چه کسانی مجوز دادند که در اطراف سبزه میدان یک شریان قطع شود و همه بروند به سمت فردوسی و ترافیک آنجا سرریز شود.

مرادلو با اشاره به اعتراضاتی که به اجرای طرح ترافیک وجود داشت، اضافه کرد: اگر قرار است شهر زنجان در زمینه مدیریت ترافیک ساماندهی شود با این کاری که اتفاق افتاد تا سال ها نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از لغو یک شبه طرح ترافیک زنجان/ چرا طرح ترافیکی به یک باره لغو شد!

انتقاد از لغو یک شبه طرح ترافیک زنجان/ چرا طرح ترافیکی به یک باره لغو شد!