مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-28اقتصادي

آغاز اجرای نظارت بر قیمت کالاها در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارت بر قیمت کالاها در استان از هشتم اسفندماه آغاز شده است و تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

- محمدرضا عمرون در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: همه ساله در پایان سال، این سازمان طرح های نظارتی ویژه ای را با هماهنگی سایر دستگاه های نظارتی به اجرا می گذارد.

وی تصریح کرد: امسال نیز این طرح از هشتم اسفندماه آغاز شده است و ویژگی که این طرح دارد تقارن آن با ماه مبارک رمضان است.

عمرون ادامه داد: اجرای طرح نظارت بر قیمت کالاها در دو مرحله صورت می گیرد که فاز اول آن قبل از عید نوروز و فاز دوم در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح به مدت دو ماه یعنی تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد یادآور شد: این سازمان به عنوان بازوی قوی دولت مطرح است و به عنوان یک مرجع شبه قضایی به تخلفات اقتصادی رسیدگی می کند.

وی افزود: اهدافی که در خصوص این طرح مدنظر قرار گرفته در درجه اول حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و با توجه به اینکه معمولاً در ایام پایانی سال تقاضا برای خرید کالا افزایش می یابد و همین طور در اجرای سیاست های دولت در امر نظارت بر بازار به تعزیرات حکومتی واگذار شده است و سعی بر این است که در این ایام از تمام ظرفیت های موجود استفاده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای نظارت بر قیمت کالاها در چهارمحال و بختیاری

آغاز اجرای نظارت بر قیمت کالاها در چهارمحال و بختیاری