مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-28فرهنگي

فیلم کوتاه پله ورود به سینمای بلند نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجوف بهروز نورانی پور، مستندساز و عضو هیأت انتخاب بخش ملی جشنواره «فیلم 100» درخصوص آثار ارسال شده به این دوره جشنواره و کیفیت آثار گفت: - نورانی پور مستند ساز و عضو هیأت انتخاب بخش ملی جشنواره فیلم 100 تبدیل شدن فیلم کوتاه را به پله ای برای ورود به سینمای بلند را اتفاقی نادرست قلمداد کرد و به فیلمسازان جوان توصیه کرد که خوب و با کیفیت فیلم کوتاه بسازید و در این حوزه بمانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجوف بهروز نورانی پور، مستندساز و عضو هیأت انتخاب بخش ملی جشنواره فیلم 100 درخصوص آثار ارسال شده به این دوره جشنواره و کیفیت آثار گفت: آثار امسال بسیار متعدد و متنوع بود و در هر ژانری که فکر کنید، اثر رسیده بود.

وی در ادامه افزود: کار هیأت انتخاب بسیار سخت بود و باید تصمیم می گرفتند که از بین آثار خوب با میانگین بالا، تعدادی فیلم را انتخاب کنند؛ ولی به همان میزان هم برای آثار خوبی که مجبور بودیم کنار بگذاریم، دلتنگ می شدیم و این به دلیل تعدد آثار و تعدد محتوا بود.

نورانی پور درخصوص ویژگی جشنواره فیلم 100 و آثار رسیده به این جشنواره در نسبت با سایر جشنواره ها گفت: من فیلمساز هستم و زمانی که یک فیلم 100 ثانیه ای می بینم، متوجه سختی کار می شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه پله ورود به سینمای بلند نیست

فیلم کوتاه پله ورود به سینمای بلند نیست