مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-28اقتصادي

به راکتم می گفتم جان مادرت تکان بخور!


ملی پوش خوزستانی پارابدمینتون با انتقاد از عدم دریافت پادش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان علی رغم موافقت بنی تمیم، گفت: من با ورزشکارانی رقابت می دهم که راکت آن ها حدود 12 میلیون تومان قیمت دارد و راکت من 500 هزار تومان است و گرفتن این پاداش حق من است.

- ملی پوش پارابدمینتون با انتقاد از بی توجهی مسئولان خوزستان: به راکتم می گفتم جان مادرت تکان بخور! ایسنا/خوزستان ملی پوش خوزستانی پارابدمینتون با انتقاد از عدم دریافت پادش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان علی رغم موافقت بنی تمیم، گفت: من با ورزشکارانی رقابت می دهم که راکت آن ها حدود 12 میلیون تومان قیمت دارد و راکت من 500 هزار تومان است و گرفتن این پاداش حق من است.

مرتضی نوذرپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمانی که ما در رشته پارابدمینتون فعالیت مان را آغاز کردیم، افت وحشتناکی در این رشته ایجاد شده بود که با تلاش های آقای دهنوی رییس هیات بدمینتون توانستیم مهد بدمینتون ایران را به نوعی زنده کنیم، اما در حال حاضر مشکل من به عنوان یک ملی پوش با اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است.

من از دی ماه سال 1400 تاکنون درخواستی به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر کمک مالی برای خرید تجهیزات داشته ام که آقای بنی تمیم موافقت کرده اند اما همکاران وی هنوز با دستور مدیرکل ورزش موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به راکتم می گفتم جان مادرت تکان بخور!

به راکتم می گفتم جان مادرت تکان بخور!