مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-28اقتصادي

هشدار برخورد جدی با مشترکان پر مصرف آب / کاهش 12 درصدی بارش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهر هفته گذشته بود که آبفای تهران نسبت به مصرف آب شهروندان تهرانی در آخر هفته های اسفند هشدار داد، چرا که از یک سو آمار و ارقام معادل مصرف در پیک تابستان است، - با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهر هفته گذشته بود که آبفای تهران نسبت به مصرف آب شهروندان تهرانی در آخر هفته های اسفند هشدار داد، چرا که از یک سو آمار و ارقام معادل مصرف در پیک تابستان است، زیرا که حجم سد های تهران تنها 222 میلیون متر مکعب ذخیره دارند که تمامی این حجم قابل برداشت نیست و در دسته ذخایر استراتژیک ما قرار می گیرد.

شاید به همین دلیل است که مسئولان امر نسبت به این موضوع هشدار داده اند و گمانه زنی هایی مبنی بر ناپایداری شبکه آب تهران وجود دارد.

قطعی انشعاب 36 هزار مشترک بد مصرف از ابتدای مهر تاکنون حجم آب سد های استان تهران 25 درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد، اما این تنها بخشی از ماجراست چرا که مصرف آب در روز های اسفند به 3 میلیارد لیتر در شبانه روز رسیده است در حالی که سال گذشته این عدد از 2900 میلیارد لیتر گذر نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برخورد جدی با مشترکان پر مصرف آب / کاهش 12 درصدی بارش

هشدار برخورد جدی با مشترکان پر مصرف آب / کاهش 12 درصدی بارش