مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-28سياسي

تجربه جدید با پرونده حسین علیزاده روی پیشخان آمد


شماره جدید ماهنامه تجربه ویژه نوروز 1402 با پرونده ای درباره حسین علیزاده منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره هفدهم دوره جدید مجله ی تجربه به تازگی با یک گفت وگوی ویژه با حسین علیزاده درباره دیروز و امروزِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان اصلیِ خیلی چیزها را از بین بردند، جز نسلی که کانون به وجود آورد به همراهِ پرونده ویژه درگذشتگان سال و تحلیل هایی درباره سال مهم 1401 منتشر شده و روی پیشخان آمده است.

چهره ماه یکی از بخش های ماهنامه تجربه به شمار می رود که درباره ی دیروز و امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه گفت وگوی اختصاصی رجبعلی مختارپور با حسین علیزاده درباره ی کانونی که نیست و گزارش سما بابایی از فعالیت های بخش موسیقی کانون نوشته است.

همچنین در بخش ادبیات، پرونده ویژه صد سالگی منظومه ی افسانه نیما یوشیج به همراه بازخوانی و نقد کارنامه ی شاعر با آثار و گفتاری از سایه اقتصادی نیا، سید حامد احمدی و صادق طالبی نژاد / گفت وگوهای اختصاصی با سیامک گلشیری و حبیبه جعفریان درباره ی کتاب های تازه شان و بخش مرور کتاب های روز منتشر شده است.

در بخش کتاب خانه، گفت وگو با حامد بیدی بنیان گذار پلتفرم کارزار به انگیزه ی انتشار کتاب روایت و کنش جمعی ؛ بررسی کارنامه ی هومن کاسبی مترج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه جدید با پرونده حسین علیزاده روی پیشخان آمد

تجربه جدید با پرونده حسین علیزاده روی پیشخان آمد