مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:172023-02-28حوادث

تخریب 7 باب کوره زغال گیری غیرمجاز در «سامان»


جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران منابع طبیعی استان در عملیاتی 7 باب کوره زغال گیری غیرمجاز واقع در بخش مرکزی شهرستان سامان را تخریب کردند.

- ایمان اسکندری نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان طی عملیات پایش و کنترل اراضی ملی در بخش مرکزی شهرستان سامان موفق به کشف 7 باب کوره زغال گیری غیرمجاز زمینی با گنجایش هر کوره 5 مترمکعب شدند.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کوره های غیرمجاز بر اساس قوانین و مقررات به طور کامل منهدم شدند، افزود: تهیه زغال در فضای باز سبب آسیب به محیط زیست می شود.

وی با اشاره به صیانت و حفاظت از انفال در اراضی ملی و منابع طبیعی، بیان داشت: هدف از تخریب و انهدام کوره های غیرمجاز صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی است.

اسکندری نژاد از ادامه عملیات گشت و سرکشی و تخریب کوره های غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای حکم کوره های زغال گیری فوق با دستور قضایی انجام شد و پرونده تخلف متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری بیان داشت: فعالیت غیراصولی کوره های زغال گیری سنتی با انتشار دود غلیظ و آلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 7 باب کوره زغال گیری غیرمجاز در «سامان»

تخریب 7 باب کوره زغال گیری غیرمجاز در «سامان»