مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-28اقتصادي

قدردانی نمایندگان مجلس از راه اندازی چکنو بانک صادرات


​جمعی از نمایندگان مجلس با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات به دلیل پیشگامی این بانک در راه اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و .

- ​جمعی از نمایندگان مجلس با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات به دلیل پیشگامی این بانک در راه اندازی چک امن دیجیتال چکنو و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و .

قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در متن این لوح خطاب به سید ضیا ایمانی آمده است: اجرای قانون جدید چک در چند سال اخیر نقش مؤثری در تعاملات اقتصادی ایفا کرد و توانست اعتبار چک را بازگرداند.

اثرات مثبت و مطلوب آن در جامعه از جمله کاهش چک های برگشتی و پرونده های قضایی برای جامعه ملموس بوده و پیامدهای اجتماعی آن نیز در جامعه مشهود است.

ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و برطرف نمودن مشکلات چک های فیزیکی در کنار اعتبارآفرینی برای چک می تواند نقطه عطفی تحول آفرین در فضای کسب و کار باشد که این مهم با راه اندازی چک امن دیجیتال که ثمرده تلاش و کوشش بانک صادرات ایران است، عملیاتی شده و این بانک به عنوان نخستین بانک کشور چک امن دیجیتال را به نام چکنو مهیا و در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نمایندگان مجلس از راه اندازی چکنو بانک صادرات

قدردانی نمایندگان مجلس از راه اندازی چکنو بانک صادرات