مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-28دانش

تحقق «مرجعیت علمی» و «تولید ثروت از دانش» به کمک برگزیدگان علمی


برگزیدگان در جشنواره های خوارزمی و المپیادهای علمی می توانند در راستای تحقق «مرجعیت علمی» و «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» از اولویت های وزارت علوم گام بردارند.

- وزیر علوم گفت: برگزیدگان در جشنواره های خوارزمی و المپیادهای علمی می توانند در راستای تحقق مرجعیت علمی و تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش از اولویت های وزارت علوم گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمد علی زلفی گل امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره های خوارزمی گفت: به صورت میانگین، هر ماه یک جلسه در حوزه آموزش عالی و وزارت علوم با حضور رییس جمهور داریم و این نشان از توجه ویژه رییس جمهور به علم، فناوری و نوآوری است.

وی با بیان اینکه در این دوره از وزارت علوم 5 اولویت داریم که برای تحقق آن تلاش می کنیم، خاطر نشان کرد: البته که برای تحقق این اولویت ها از همه ظرفیت های گسترده آموزش عالی برای تحقق این 5 اولویت بهره می بریم.

زلفی گل با اشاره به این اولویت ها گفت: (مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری)، (آموزش، پژوهش و بروندادهای هدفمند)، (نواوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری)، (شاگرد، فناور و نوآور پروری) و (تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش) اولویت های تعریف شده در وزارت علوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق «مرجعیت علمی» و «تولید ثروت از دانش» به کمک برگزیدگان علمی

تحقق «مرجعیت علمی» و «تولید ثروت از دانش» به کمک برگزیدگان علمی