مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-28اقتصادي

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان در کرمانشاه برگزار می شود


به گفته مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه طی روزهای 14 تا 28 اسفند جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه طی روزهای 14 تا 28 اسفند جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار می شود.

بابک ترابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سنت حسنه جشن گلریزان در ماه رمضان سالهای گذشته، اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تصمیم گرفته شد که جشن گلریزان آزادسازی زندانیان کمی زودتر برگزار شود تا تعدادی از زندنیان بتوانند لحظه تحویل سال را در کنار خانواده هایشان باشند.

وی ادامه داد: براین اساس طی نشستی که با مسئولین دستگاه قضایی استان داشتیم، مقرر شد که این جشن با هماهنگی روسای دادگستری شهرستانها و بخش ها، ائمه جماعات، فرمانداران و بخشداران سطح استان برگزار شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد طی روزهای 14 تا 28 اسفند ماه در 18 نقطه استان(شهرستان و بخش) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینکه امسال شرکت در جشن گلریزان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری خواهد بود، اعلام کرد: در این راستا پویش نذر رهایی را در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و کسانی که علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان در کرمانشاه برگزار می شود

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان در کرمانشاه برگزار می شود