مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-28سياسي

وزیر کشور: فعالیت های قرار گاه اجتماعی البرز باید الگو قرار بگیرد


وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی کشور ضمن اعلام خرسندی و امید آفرین بودن اقدامات صورت گرفته در قرار گاه اجتماعی استان البرز ابراز داشت ساختار مناسبی در حوزه فعالیت های اجتماعی در استان البرز بوجود آمده و باید الگویی برای سایر استان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، روابط عمومی استانداری البرز اعلام کرد که در یکصدو پنجاه و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور که با حضور وزرای کشور و جهاد کشاورزی برگزار شد، احمد وحیدی، وزیر کشور، ضمن تشکر از موضوعات مطرح شده، اعلام نمود گزارش و اقدامات خیلی خوبی در استان البرز صورت گرفته و ما هم تشکر و قدردانی می کنیم و انتظار داریم این تلاش ها ادامه پیدا کند تا طی دو سال آینده شاهد محرومیت زدایی کامل محلات هدف قرار گاه اجتماعی استان البرز باشیم.

وزیر کشور تاکید به حل کامل موضوع کودکان کار خیابان و متکدیان در قالب طرح سکنا و سماگل کرده و افزود: لازم است هدف نگهداری معتادین متحاهر در کمپ ها به 2 تا 3 سال افزایش یافته و تا زمان توانمند سازی کامل این افراد، وارد اجتماع نشوند.

در همین راستا اعضای جلسه شورای اجتماعی ضمن اعلام خرسندی و امید آفرین بودن اقدامات صورت گرفته در قرار گاه اجتماعی استان البرز ابراز داشت ساختار مناسبی در حوزه فعالیت های اجتماعی در استان البرز بوجود آمده و باید الگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: فعالیت های قرار گاه اجتماعی البرز باید الگو قرار بگیرد

وزیر کشور: فعالیت های قرار گاه اجتماعی البرز باید الگو قرار بگیرد