مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-28اقتصادي

مسئولان مماشاتی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند


امام جمعه دزفول با اشاره به فتنه جنگ اقتصادی دشمن در کشور، گفت: مسئولان برای رفع این مشکل هیچ گونه مماشات و ترحمی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که در محل نهاد امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بزرگداشت هفته جوان، روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: روز جوان فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است.

وی افزود: آموزش و پرورش با اعزام کارشناسان خود به مدارس به ویژه مدارس دخترانه در راستای جهاد تبیین اقدام کند.

امام جمعه دزفول با اشاره به کسب رتبه برتر توسط محمدعلی باشه آهنگر هنرمند دزفولی در بخش کارگردانی جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: دشمنان با توجه به ناآرامی های اخیر بسیار تلاش کردند در این جشنواره اختلال ایجاد کنند و حتی مانع برگزاری آن شوند اما این جشنواره موفق و سربلند برگزار شد به طوری که آمار فیلم های ارائه شده امسال از سال گذشته نیز بیشتر بود.

عناصر نفوذی در کشور شناسایی شوند حجت الاسلام قاضی دزفولی به فتنه جنگ اقتصادی دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: بسیار واضح است که افزایش قیمت دلار و پایین آمدن ارزش پول ملی که در این روزها شاهد آن هستیم یک نقشه و توطئه از سوی دشمنان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مماشاتی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند

مسئولان مماشاتی نسبت به مخلان اقتصادی و عوامل نفوذی نداشته باشند