مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:042023-02-28سياسي

تکمیل زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس نیازمند مشارکت همگانی است


مشاور استاندار اردبیل با اشاره به احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس و نیمه تمام بودن آن، خواستار جلب مشارکت همگانی دستگاه های اجرایی و خیران برای تکمیل و بهره برداری از آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فضاییل عزیزی ظهر امروز در نشست کارگروه زیارت استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به احداث زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس و نیمه تمام بودن آن، جلب مشارکت همگانی دستگاه های اجرایی از جمله راه وشهرسازی، شهرداری و.

و همچنین خیران و مردم برای تکمیل و بهره برداری از آن دارای اهمیت است.

وی افزود: فعال کردن ظرفیت های فرهنگی و رفع برخی نیازمندی ها و نقش آفرینی استان اردبیل در خدمت رسانی به زائران استان در ایام پیک تشرف به مشهد مقدس ضروری است.

مشاور استاندار اردبیل ادامه داد: برگزاری آیین های فرهنگی ویژه استقبال و بدرقه زائران از جمله چاووشی خوانی و ایجاد ایستگاه های ویژه استقبال و بدرقه زائران در پایانه های مسافربری در راستای احیای سنت دیرینه، نیازمند توجه حوزه های مختلف فرهنگی و مذهبی استان اردبیل است.

عزیزی تصریح کرد: با توجه به فعال شدن دبیرخانه زیارت استان اردبیل، همکاری دستگاه های اجرایی استان در راستای تکمیل اطلاعات این دبیرخانه به منظور اعزام زائران و کاروان های زیارتی یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس نیازمند مشارکت همگانی است

تکمیل زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس نیازمند مشارکت همگانی است