مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-28سياسي

نیروهای سازمان پسماند تجمع کردند/ معاون شهرداری در تجمع حاضر نشد


من از معاون شهردار خواهش کردم که وارد جمع شود و صدای معترضان را بشنود اما وی نیامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از صبح امروز نیروهای حجمی سازمان پسماند به دلیل عدم استخدام رسمی در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

این نیروها تقاضای استخدام هرچه سریع تر داشتند و پس از رسیدن صدای اعتراضشان ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جمع معترضان حاضر شد و از معاون منابع انسانی شهرداری تهران نیز تقاضای حضور در تجمع را داشت که وی این خواسته را نپذیرفت.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و با اشاره به تجمع نیروهای حجمی پسماند گفت: از آنجایی که بنده نماینده مردم تهران هستم برایم مهم است که در جمع این نیروهایی که تجمع کرده اند حاضر شوم و از آنها بپرسم مشکلشان چه چیزی است.

وی با اشاره به عدم حضور معاون منابع انسانی شهرداری تهران در جمع معترضان گفت: آقای باقری منصوب شهردار و تابع نظرات او است من حرف معترضان را شنیدم و حتی اگر آنها ناسزا بگویند هم می شنویم و همه باید تحمل کنیم.

امانی تصریح کرد: این خربزه ای است که باید پای لرز آن بنشینیم نیروهای پسماند 12 سال است در شهرداری کار می کنند اما هنوز رسمی نشدند.

عضو شورای شهر تهران گفت: مجلس قانونی تصویب کرده و گفته است حتی اگر نیروها تجمیعی و ایثارگر باشند می توانند رسمی شوند اما چون پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای سازمان پسماند تجمع کردند/ معاون شهرداری در تجمع حاضر نشد

نیروهای سازمان پسماند تجمع کردند/ معاون شهرداری در تجمع حاضر نشد