مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-28اجتماعي

شماره گذاری 18 هزار خودرو در کرمان/ تعویض قطعات اصلی خودرو ممنوع است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از ارائه بیش از 18 هزار خدمت به شهروندان در بخش شماره گذاری خودروها طی بهمن امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از ارائه بیش از 18 هزار خدمت به شهروندان در بخش شماره گذاری خودروها طی بهمن امسال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز 9 اسفندماه در این رابطه اظهار کرد: بیش از 18 هزار نفر از شهروندان استان کرمان در بهمن ماه امسال از خدمات بخش شماره گذاری پلیس راهور بهره مند شدند و طی همین مدت همکاران من بیش از 15 هزار خودرو را در مراکز تعویض پلاک نقل و انتقال دادند.

وی بیان کرد: بیش از 3000 شهروند نیز از خدمات پلیس راهور استان در بخش بازدید های تخصصی، ارجاعات قضایی، اسقاط، بازدید وسایل نقلیه کشاورزی، صدور المثنی مدارک خودرو و دیگر موارد بهره مند شدند.

رییس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: بی اطلاعی برخی شهوندان از قوانین، مشکلاتی را در زمان وقوع سوانح رانندگی برای آنان رقم می زند که انقضای اعتبار گواهینامه و یا تعویض قطعات اصلی وسیله نقلیه از این قبیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تعویض قطعات اصلی وسیله نقلیه بعضا با پیشنهاد معدود تعمیرکاران سودجو با هزینه های کمتر انجام می شود، گفت: برابر ماده 30 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تعویض قطعات اصلی وسیله نقلیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره گذاری 18 هزار خودرو در کرمان/ تعویض قطعات اصلی خودرو ممنوع است

شماره گذاری 18 هزار خودرو در کرمان/ تعویض قطعات اصلی خودرو ممنوع است