مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:112023-02-28سياسي

واکنش قالیباف به ادعای 400 هزار میلیارد تومانی رییس سازمان برنامه و بودجه!


محمدباقر قالیباف رییس مجلس خطاب به میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح 400 هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟ در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که .

- محمدباقر قالیباف رییس مجلس خطاب به میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح 400 هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟ در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه ای به رییس جمهور نوشتید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده ام و آن را ارسال خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز در جریان رسیدگی به لایحه بودجه، در پاسخ به مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح 400 هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟ در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه ای به رییس جمهور نوشتید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده ام و آن را ارسال خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به ادعای 400 هزار میلیارد تومانی رییس سازمان برنامه و بودجه!

واکنش قالیباف به ادعای 400 هزار میلیارد تومانی رییس سازمان برنامه و بودجه!