مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:332023-02-28سياسي

زنجان به اندازه یک بیستم شهرهای همجوار بودجه فرهنگی ندارد


عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه خلا بزرگ کمبود اختصاص بودجه به بخش فرهنگی در بودجه شهرداری زنجان کاملا محسوس است، گفت: وقتی مرکز استان با شهرهای همجوار مقایسه می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انسیه ابوبصیر رییس، کمیسون فرهنگی شورای شهر زنجان در جلسه  شورای شهر زنجان، با بیان اینکه خلا بزرگ کمبود اختصاص بودجه به بخش فرهنگی در بودجه شهرداری زنجان کاملا محسوس است، اظهار کرد: وقتی مرکز استان با شهرهای همجوار مقایسه می شود، شاید به اندازه یک بیستم نیز بودجه به حوزه فرهنگی اختصاص داده نشده است.

کمیسون فرهنگی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه به عنوان رییس کمیسیون، فرهنگی و اجتماعی اعتراض کمبود بودجه فرهنگی را داشتم، ادامه داد: با عنایت به اینکه این بودجه بندی نظر اکثریت شورا بود این تخصیص بدین شکل انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در سال های آتی باید تلاش کنیم برای جبران نقایص و کمبودهایی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد یک نگاه فرهنگی داشته باشیم، افزود: هر از گاهی این کمبودها به شکل آسیب های اجتماعی بیرون زده و مشکلات عدیده برای مسئولان و جامعه ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با بودجه خوب فرهنگی بتوان  جوانان و نوجوانانی شهر را که چشم انتظار انجام کارها و برنامه های فرهنگی هستند مدیریت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان به اندازه یک بیستم شهرهای همجوار بودجه فرهنگی ندارد

زنجان به اندازه یک بیستم شهرهای همجوار بودجه فرهنگی ندارد