مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-28اجتماعي

طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز می شود


بجنورد_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت : طرح کانون مدرسه با هدف رشد فرهنگ کتاب خوانی در دانش آموزان آغاز می شود و به مدت 3 سال ادامه دارد.

- فرهاد آقابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح کانون مدرسه با هدف رشد فرهنگ کتاب خوانی و زمینه سازی برای پرورش خلاقیت در دانش آموزان از یکشنبه آغاز می شود و به مدت 3 سال ادامه دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: این طرح بر اساس تفاهم نامه بین کانون و آموزش و پرورش اجرا می شود و دانش آموزان با روشی نو و پویاتر از گذشته با خدمات کانون آشنا می شود.

وی افزود: طرح کانون مدرسه در بازه زمانی 3 ساله اجرا می شود و بر اساس آن دانش آموزان در قالب بازدید یک روزه در 2 مرکز فرهنگی هنری بجنورد حضور یافته و یک روز از فعالیت درسی خود را در فضای کانون سپری خواهند کرد.

آقا بیگی گفت: طرح کانون مدرسه با هدف بهره گیری از امکانات و ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت های تربیتی و پرورش خلاقیت در یادگیری، آشنایی و ارتباط دانش آموزان با امکانات و ظرفیت های مراکز کانون، انس دانش آموزان با کتاب، زمینه سازی برای پرورش خلاقیت و بهره گیری از فعالیت متنوع کانون برای یادگیری با شیوه غیرمستقیم اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز می شود

طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی خراسان شمالی آغاز می شود