مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-28اقتصادي

قیمت رسمی گوشت قرمز؛ 9 اسفند 1401


مسعود امراللهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عرضه گوشت گوساله داخلی در 4 تیکه در میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب تهران آغاز شده است.

- جی پلاس ؛ مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: واردات گوشت تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد تا در بازار ثبات ایجاد شود.

خبرآنلاین نوشت: خیالتان راحت، گوشت قیمت رسمی ندارد؛ این موضوع را می شود از اظهارنظر اخیر مدیرکل حقوقی سازمان تعذیرات حکومتی احساس کرد.

یوزباشی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: قیمت گوشت، چه گوسفندی و چه گاوی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و در حال حاضر گوشت قیمت مصوبی ندارد.

وی گفت: قیمت گوشت منجمد را آن بخشی که برای تنظیم بازار بوده، وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده که نزدیک به 175 و 185 هزار تومان است و توسط دولت و شهرداری نیز عرضه خواهد شد.

این اظهارات در شرایطی است که مسعود امراللهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: عرضه گوشت گوساله داخلی در 4 تیکه در میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب تهران آغاز شده است.

بر این اساس نیز قیمت قلوه گاه گوساله 203 هزار تومان، سردست 205 هزار تومان، ران 257 هزار تومان و راسته 264 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت رسمی گوشت قرمز؛ 9 اسفند 1401

قیمت رسمی گوشت قرمز؛ 9 اسفند 1401