مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-28سياسي

مراسم های نیمه شعبان به صورت محله محور برگزار می شود


شهرکرد_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم های نیمه شعبان امسال در چهارمحال و بختیاری به صورت محله محور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی انصاری ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی جشن های نیمه شعبان اظهار کرد: این جلسه با هدف سیاست ها، خط مشی اجرایی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم و جشن های مردمی میلاد منجی عالم بشریت برگزار شد.

وی تصریح کرد: کمک به اجرای برنامه های جشن نیمه شعبان و فضا سازی محیطی و میدانی در دستور کار مدیران مربوطه قرار می گیرد، فضای شهر به مناسبت جشن میلاد امام زمان (عج) عطرآگین و نور افشانی می شود.

انصاری با اذعان بر اینکه جشن میلاد امام زمان (عج) باید رسانه ای شود بیان داشت: خود مردم که اصلی ترین کارجشنواره را به عهده دارند باید فضای شهر را دگرگون کنند و نهادهای مربوطه نیز زمینه سازی برنامه های جشن میلاد امام زمان (عج) را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: محتوا برنامه بیشتر بحث فضای سازی و بصیرت افزایی فلسفه ظهور و انتظار است که بتوانیم به اندیشه فلسفه ظهور و انتظار بپردازیم.

انصاری با تاکید بر اینکه باید بتوان فلسفه ظهور را تبیین کرد گفت: در دستگاه ها و نهادها و هیئت های مذهبی برنامه ریزی خوبی شده که بتوانیم تا قبل از میلاد مقدمات این جشن بزرگ را فراهم کنیم و روز میلاد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم های نیمه شعبان به صورت محله محور برگزار می شود

مراسم های نیمه شعبان به صورت محله محور برگزار می شود