مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-28سياسي

آغاز رویداد اکوتوریسم حیات وحش گردشگری در استان یزد


رویداد سه روزه ی اکوتوریسم حیات وحش گردشگری با حضور کارشناسان گردشگری کشور و فعالان حوزه گردشگری و محیط زیست به میزبانی استان یزد آغاز شد.

- ایسنا/یزد رویداد سه روزه ی اکوتوریسم حیات وحش گردشگری با حضور کارشناسان گردشگری کشور و فعالان حوزه گردشگری و محیط زیست به میزبانی استان یزد آغاز شد.

هما خورشیدی سرپرست معاونت گردشگری اداره مل میراث فرهنگی استان یزد ضمن اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: این رویداد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حیات وحش(12 اسفند) و با توجه به پتانسیلهای فراوان طبیعی و حیات وحش استان به منظور معرفی گونه های نادر جانوری و گیاهی استان یزد در قالب میزهای تخصصی ملی اکوتوریسم، حیات وحش و قرقگاه ها از امروز نهم اسفندماه در کاروانسرای تاریخی منطقه سریزد شهرستان مهریز در استان یزد آغاز بکار کرده است.

وی با این توضیح که اکوتوریسم نوعی سفر است که در آن گردشگران با هدف سودرسانی به محیط زیست و جوامع محلی به منطقه های بکر طبیعی سفر کرده و طی این سفرها در قبال طبیعت و حیات وحش مسئولیت پذیرند و تلاش می کنند تا کمترین میزان آسیب را به محیط زیست برسانند، گفت: این رویداد تا یازدهم اسفندماه در قالب برنامه های مختلف عمدتاً در دو شهرستان یزد و مهریز دنبال خواهد شد و در جریان بازدیدها، برخی کارگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد اکوتوریسم حیات وحش گردشگری در استان یزد

آغاز رویداد اکوتوریسم حیات وحش گردشگری در استان یزد