مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-28اقتصادي

فارس جایگاه اول در تامین زمین طرح جهش مسکن را دارد


استاندار فارس اعلام کرد که به واسطه همت و تلاش دستگاه های ذیربط، این استان رتبه اول تامین زمین در طرح جهش مسکن را کسب کرده است.

- دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن فارس با اشاره به نشست اخیر استانداران با وزیر مسکن و شهرسازی، گفت: یک مصوبه جدید به نام سیاست های تشویقی کالبدی برای بازآفرینی بافت های فرسوده تدوین شده که امتیازات خوبی برای بازسازی این بافت ها محسوب می شود.

دراین طرح تسهیلات ویژه ای ارائه و بسیاری از موانع حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه اضافه کرد: بسیاری از شهرهای استان فارس دارای بافت های فرسوده است، لذا مسئولین با انگیزه و تلاش بیشتر به بازآفرینی این بافت ها توجه کنند.

وی در خصوص جهش مسکن نیز گفت: به واسطه همت و تلاش خوب مسئولین دستگاه های مربوطه، استان فارس توانست در تامین زمین، رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد و این از افتخارات این استان محسوب می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: 8 بانک از جمله بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و کشاورزی تفاهم کشوری منعقد کرده اند و هر کدام از آن ها موظف به همکاری کامل با طرح جهش ملی مسکن شده اند.

ایمانیه با اشاره به اینکه در خصوص ساخت و ساز مسکن، بانک ها و انبوه سازان نیز اعلام آمادگی کرده اند، گفت: خوشبختانه بانک ها نیز با تدبیر بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس جایگاه اول در تامین زمین طرح جهش مسکن را دارد

فارس جایگاه اول در تامین زمین طرح جهش مسکن را دارد