مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:092023-02-28سياسي

فرصت خدمت به مردم محدود است


برای پیشرفت شهرستان در کنار مردم و به همراه مردم با هم­دلی و هم افزایی تلاش خواهیم کرد تا اتفاقی که شایسته شهرستان است فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن در آیین تکریم و معارفه بخشدار زنده رود شهرستان فریدن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: پذیرفتن مسؤولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسؤولیت به معنای وظیفه ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند.

وی افزود: مسندها زمانی ارزش پیدا می کنند که بتوان در آن جایگاه در جهت مسیر الهی و حفظ ارزش های دینی و آرمان های نظام و انقلاب گام برداشت و برای مردم خالصانه خدمت کرد.

عباسی با اشاره به این سخن که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت تأکید کرد: آن چیزی که برای خدمتگزاران واقعی خواهد ماند، همین خدمت به مردم است و اگر انسان بتواند جایگاهی در دل مردم ایجاد کند و خدمتی صادقانه انجام بدهد، آن زمان این پست ها و مسندها ارزش پیدا می کنند.

فرماندار فریدن با بیان اینکه پست و مسند به مانند حیات انسان می ماند، تأکید کرد: انسان زمانی که دنیا را ترک می کند از خداوند می خواهد که بازگردد تا بتواند دوباره زندگی کند و کارهای نیکش را افزایش دهد اما دیگر این کار محقق نخواهد شد، بحث انجام خدمت و گرفتن مسؤولیت نیز به همین صورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت خدمت به مردم محدود است

فرصت خدمت به مردم محدود است