مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-28سياسي

تحقق مدل امامت شرط لازم در برپایی تمدن اسلامی است


برای تحقق مدل امامت نیز در نهایت باید ظرفیت های حاکمیتی را پای کار مساجد آورد؛ چراکه مسجد سنگر است و اگر این را باور کنیم، در جهت حفظ سنگر مسجد خواهیم کوشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ناصر میر محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در جمع امامان جماعات موفق کشور در مشهد مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی قرار گرفتن در یک پیچ تاریخی، اظهار داشت: حضرت آقا قبل تر می گفتند که ما یک پیچ تاریخی را در پیش داریم و اکنون می فرمایند در پیچ تاریخی قرار داریم و این مسیر تاریخ در حال چرخش است و در مواقعی سیر معمول خودش را از دست می دهد.

وی افزود: تاریخی که مدت ها میان دو امپراتوری روم و ایران دست به دست می شد، با ظهور پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) مسیر این تاریخ تغییر یافت و امروز برای باری دیگر در یک برهه ای قرار داریم که مسیر تاریخ در حال تغییر است؛ امیدواریم این آخرین تغییر مسیر تاریخ به سمتی باشد که همه انسان ها منتظر آن هستند.

این تغییر مسیر یک عنصر حیاتی دارد که باید در آن آرمان ها و اهداف مان را در نظر بگیریم .

حجت الاسلام میرمحمدیان با بیان اینکه در عصر روشنگری قرار بر این بود که خدا از زندگی بشر حذف شود، گفت: این عصر مقام انسان را تا اسفل سافلین پایین آورد تاجایی که در آن بدترین قبح های تاریخی اتفاق افتاد و کلیه جنایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مدل امامت شرط لازم در برپایی تمدن اسلامی است

تحقق مدل امامت شرط لازم در برپایی تمدن اسلامی است