مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-28اقتصادي

بسته ثبات ارزی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تهیه شود


دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، - پیش نویس و متنی را آماده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مصوب شد که یک بسته پیشنهادی از سوی دبیرخانه شورای گفت وگو درباره راهکارهای بازگشت ثبات به بازار ارز در 48 ساعت آینده تهیه شود.

در این جلسه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تلاطم های اخیر ارزی و اثر مستقیم آن بر روند فعالیت تجار و تولیدکنندگان، گفت: با توجه به اینکه در ایام پایان سال قرار داریم، یکی از کارویژه های شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی این است که در مواقعی مانند برهه کنونی که نیازمند گره گشایی برای مسائل اقتصادی هستیم، بتوانیم بیشتر از ظرفیت دبیرخانه این شورا استفاده کنیم.

وی افزود: اتفاقات و رویدادها و تلاطم های ارزی کشور به طور مستقیم با نوع عملکرد صادرکنندگان و واردکنندگان و فعالان اقتصادی ارتباط پیدا کرد و با توجه به اینکه دولت برنامه خود را در بازگرداندن ثبات به بازار ارز در نظر گرفته و تدابیر بانک مرکزی تا همین ایام گذشته مؤثر واقع نشده است، امیدواریم که تغییر اخیر سیاست ها به بازگشت ثبات به بازار ارز در ایام پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته ثبات ارزی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تهیه شود

بسته ثبات ارزی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تهیه شود