مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-28اجتماعي

گرمای این روزهای کرمانشاه طبیعی است؟


هوای این روزهای کرمانشاه کاملا گرم شده و با وجود اینکه چند هفته ای تا پایان اسفند مانده، خبری از سرمای زمستانی نیست.

این افزایش دما این سئوال را پیش می آورد که گرمای این روزهای کرمانشاه طبیعی است؟ - ایسنا/کرمانشاه هوای این روزهای کرمانشاه کاملا گرم شده و با وجود اینکه چند هفته ای تا پایان اسفند مانده، خبری از سرمای زمستانی نیست.

این افزایش دما این سئوال را پیش می آورد که گرمای این روزهای کرمانشاه طبیعی است؟ فیروز دولتشایی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی دمای هوای کرمانشاه طی روزهای گذشته، این دما را برای چنین ایامی از سال طبیعی دانست و اظهار کرد: در سال های گذشته نیز وقوع چنین دماهایی را در اسفند ماه داشته ایم.

وی گفت: روند افزایش دمای کرمانشاه همچنان تا روز شنبه هفته آینده(13 اسفند) ادامه خواهد داشت و در این مدت بارشی هم برای سطح استان نداریم.

وی پیش بینی کرد حداکثر دمای عمده نواحی استان طی روزهای آتی بین 19 تا 20 درجه سانتی گراد و حتی بیشتر باشد و اظهار کرد: ممکن است حداکثر دمای هوا در شهر کرمانشاه طی روزهای آینده به 23 درجه سانتی گراد هم برسد و در نقاط گرمسیر استان از جمله قصرشرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حداکثر دمای 26 تا 27 درجه سانتی گراد را هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای این روزهای کرمانشاه طبیعی است؟

گرمای این روزهای کرمانشاه طبیعی است؟