مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-28سياسي

مشورت و نظرخواهی از دیگران نشانه عقلانیت و خردورزی است


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت بالا و جایگاه ویژه ای که اسلام برای مشورت قائل است، مشورت و نظرخواهی از دیگران را نشانه عقلانیت و خردورزی دانست.

- حجت الاسلام احمد مروی در جلسه شورای اداری آستان قدس رضوی که با حضور رؤسای و مدیران معاونت ها، موسسات و بخش های مختلف این دستگاه قدسی در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد؛ بر اهمیت قدر دانستن توفیق خدمت در دستگاه ولی و حجت خدا تاکید و اظهار کرد: خدمت در دستگاه منتسب به حجت خدا امام علی ابن موسی الرضا(ع) نعمت عظیم خداوندی بوده که شکر آن در گروی تلاش برای انجام وظیفه به بهترین نحو و استفاده از تمام لحظات و فرصت ها برای خدمت خالصانه است.

وی در ادامه بر لزوم توجه به هدف واحد مجموعه تاکید و تصریح کرد: کارکنان آستان قدس رضوی در هر جایگاهی برای حضرت رضا(ع) کار می کنند و هدف غایی همگی باید جلب رضایت آن حضرت باشد و اگر اینگونه بود، آنگاه هماهنگی، همکاری و همیاری ایجاد خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی تمام بخش های آستان قدس رضوی را به مثابه پیکری واحد خواند و گفت: علی رغم اینکه ممکن است در ظاهر بخش های مختلف عناوینی مجزا و نامرتبط داشته باشند اما در واقع همگی به مثابه مجموعه و پیکره ای واحد است که اگر چنین نگاهی در مجموعه وجود داشته باشد، آنگاه هم افزایی ارتقا می یابد و بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشورت و نظرخواهی از دیگران نشانه عقلانیت و خردورزی است

مشورت و نظرخواهی از دیگران نشانه عقلانیت و خردورزی است