مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-28اجتماعي

افزایش دمای هوا و احتمال وقوع آتش سوزی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در توصیف سامانه ورودی به استان از شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی به همراه وزش باد و هشدار جوی سطح زرد هواشناسی و نیز احتمال وقوع آتش سوزی در مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در توصیف سامانه ورودی به استان از شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی به همراه وزش باد و هشدار جوی سطح زرد هواشناسی و نیز احتمال وقوع آتش سوزی در مازندران خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا در توصیف سامانه ورودی به استان اظهار کرد: زمان فعالیت این سامانه عصر سه شنبه 9 اسفند تا صبح پنج‏شنبه 11 اسفندماه 1401 خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران درباره نوع مخاطره این سامانه گفت: افزایش تدریجی و محسوس دما و وزش باد گرم نسبتا شدید در دامنه ها و ارتفاعات محتمل بوده و منطقه اثر سامانه در کل استان مازندران است.

اسدی اثر مخاطره را افزایش پتانسیل آتش سوزی و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی قلمداد کرد و در توصیه ای تاکید کرد: احتیاط در تردد محورهای کوهستانی به خصوص محور هراز و کندوان و اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه های جنگلی و اطمینان از خاموش بودن کامل آتش، از اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا و احتمال وقوع آتش سوزی در مازندران

افزایش دمای هوا و احتمال وقوع آتش سوزی در مازندران