مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-28سياسي

مشورت و نظرخواهی از دیگران، نشانه عقلانیت و خردورزی است


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت بالا و جایگاه ویژه ای که اسلام برای مشورت قائل است، مشورت و نظرخواهی از دیگران را نشانه عقلانیت و خردورزی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه شورای اداری آستان قدس رضوی که با حضور رؤسای و مدیران معاونت ها، مؤسسات و بخش های مختلف این دستگاه قدسی در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد؛ بر اهمیت قدر دانستن توفیق خدمت در دستگاه ولی و حجت خدا تأکید و اظهار کرد: خدمت در دستگاه منتسب به حجت خدا امام علی بن موسی الرضا (ع) نعمت عظیم خداوندی بوده که شکر آن در گروی تلاش برای انجام وظیفه به بهترین نحو و استفاده از تمام لحظات و فرصت ها برای خدمت خالصانه است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه بر لزوم توجه به هدف واحد مجموعه تأکید و تصریح کرد: کارکنان آستان قدس رضوی در هر جایگاهی، برای حضرت رضا (ع) کار می کنند و هدف غایی همگی باید جلب رضایت آن حضرت باشد و اگر اینگونه بود آنگاه هماهنگی، همکاری و همیاری ایجاد خواهد شد.

وی تمامی بخش های آستان قدس رضوی را به مثابه پیکری واحد خواند و اظهار کرد: علی رغم اینکه ممکن است در ظاهر بخش های مختلف عناوینی مجزا و نامرتبط داشته باشند، اما در واقع همگی به مثابه مجموعه و پیکره ای واحد هستند؛ که اگر چنین نگاهی در مجموعه وجود داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشورت و نظرخواهی از دیگران، نشانه عقلانیت و خردورزی است

مشورت و نظرخواهی از دیگران، نشانه عقلانیت و خردورزی است