مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-28اقتصادي

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در طرح نوروزی و همزمان با ماه رمضان 22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان از اجرای طرح بهاری و نوروزی همچنین مقارن با ماه رمضان در این استان خبر داد و ابراز کرد: 22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان سمنان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه هر روز عیدی دیگر است شعار امسال هفته نیکوکاری نامگذاری شده است افزود: علاوه بر پایگاه های شهری و روستایی 161 مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه زنگ احسان و نیکوکاری نیز روز دوشنبه 15 اسفندماه در مدارس استان نواخته می شود، تاکید داشت: در روزهای نوزدهم و بیست و ششم اسفندماه نیز پایگاه هایی برای جمع آوری کمک های مردم در مصلاهای نمازجمعه استان برپا خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری 16 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد، گفت: مردم نیکوکار استان سمنان، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 6037997950024936 بانک ملی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان سمنان راه اندازی می شود

22 پایگاه جمع آوری کمک های مردم در استان سمنان راه اندازی می شود