مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-28بين الملل

جبهه ای جدید بین داعش و ائتلاف آمریکایی


«گروه تروریستی داعش مدت هاست که یک استراتژی رسانه ای جدید را در پیش گرفته تا زیر پای ائتلاف بین المللی ضد داعش را خالی کند و اعتبار اخباری را که در مورد مقابله با این گروه تروریستی به ویژه عملیات ترور رهبران ارشد آن منتشر می کند، - گروه تروریستی داعش مدت هاست که یک استراتژی رسانه ای جدید را در پیش گرفته تا زیر پای ائتلاف بین المللی ضد داعش را خالی کند و اعتبار اخباری را که در مورد مقابله با این گروه تروریستی به ویژه عملیات ترور رهبران ارشد آن منتشر می کند، زیر سوال ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت خبری النهار لبنان در گزارشی نوشت: برخلاف معمول که داعش قبلا توجه چندانی به اخبار شبکه های رسانه ای وابسته به ائتلاف پیرامون وضعیت خود، نحوه ترور ابوالحسن الهاشمی، رهبر سابقش در جنوب سوریه نداشت اکنون در استراتژی رسانه ای جدید خود کاملا به این اخبار توجه نشان می دهد، استراتژی که بعداً با ترور رهبران دیگر داعش تقویت شد.

حمزه الحمصی رهبر نیست! اخیرا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از کشته شدن حمزه الحمصی، از رهبران داعش در حملات هوایی آمریکا در شمال شرقی سوریه خبر داد و در بیانیه ای اعلام کرد، این حمله با همکاری نیروهای سوریه دموکراتیک انجام شد، نیروهایی که ائتلافی تحت رهبری نظامیان کرد است و از سال ها پیش علیه داعش در شمال سوریه می جنگند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه ای جدید بین داعش و ائتلاف آمریکایی

جبهه ای جدید بین داعش و ائتلاف آمریکایی