مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-28اقتصادي

8 هزار و 830 مورد پایش مصرف گاز در ادارات ایلام انجام گرفته است


از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون 8 هزارو 830 مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، -  محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به این که از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات تاکنون، گاز  68 اداره پر­مصرف در اقصی نقاط استان بدلیل عدم رعایت الگوی مصرف، قطع شده گفت: دارات دولتی به دلیل داشتن موتورخانه های بزرگ، با کاهش مصرف گاز و رعایت دمای 18 درجه ابلاغی می توانند در کاهش مصرف گاز استان و کشور کمک شایانی کنند.

وی افزود: یکی از راهکارهای دولت برای حل مشکل نا ترازی گاز در کشور، تعیین 12 پله مصرف و ایجاد روش جدید در تعرفه گذاری انجام شده است تا از این طریق میزان مصرف گاز را در سراسر کشور مدیریت شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان این که در بازدیدهای صورت گرفته از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون، 2 هزارو 832 مورد اخطار کاهش مصرف به دستگاههای اجرایی استان داده شده است، افزود: تاکنون 8 هزارو 830 مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و .

انجام شده است.

طبق مصوبه جدید دولت، تعرفه گاز برای مشترکینی که در 3 پله اول مصرف قرار دارند هیچ افزایشی پیدا نکرده،اما برای پله های مصرفی چهارم و بالاتر، این تعرفه بصورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار و 830 مورد پایش مصرف گاز در ادارات ایلام انجام گرفته است

8 هزار و 830 مورد پایش مصرف گاز در ادارات ایلام انجام گرفته است